5 tipů pro Váš den otevřených dveří – 1. část

Aneta KošíkováMarketingové tipy

den otevrenych dveri

Sezóna dnů otevřených dnů právě začíná. Využijte naše tipy a proměňte Váš Den D v nezapomenutelný zážitek pro děti i rodiče.

1. Děti a rodiče chtějí slyšet něco jiného

Zatímco vaše budoucí žáky zajímá pokrytí wifi po celé škole, fotbálek na chodbě, nebo posilovna, rodiče zajímá úspěšnost u státních maturit, nástupní plat nebo zaměstnanost v oboru. Máte dvě rozdílné cílové skupiny. Myslete na to.

2. Sbalte uchazečům zážitek na cestu

Propisky má každý. Nejlepší reklamní předmět je ten, který si uchazeči sami vyrobí u vás na škole a odnesou si ho domů. Máte dílny? Využijte toho. Nemáte dílny? I tak připravte pro žáky možnost si něco vyrobit a vzít si s sebou pozitivní emoci až domů.

3. Chtějte data. Data a kontakty

Každý den otevřených dveří by měl končit dotazníkem. Jak se jmenujete? Odkud jste k nám přijeli? Na jakou školu chodíte? Jaké obory vás zaujaly? Jak se vám líbilo na naší škole? Kam vám můžeme zaslat přijímací testy z minula se správným řešením? To jsou základní otázky, na které byste měli získat odpovědi od každého účastníka.

4. Využijte sílu online

Událost na Facebooku je základ. Ale pozor – vytvořit ji nestačí. Je potřeba vyzvat žáky, aby pozvali své kamarády, a připravit redakční plán, který budete postupně zveřejňovat. Nebojte se investovat do PPC na Google a reklamy na Facebooku. Máte 60% pravděpodobnost, že žák, který k vám přijde, bude od září vašim studentem.

5. Dnem otevřených dveří to začíná

Pozor, den otevřených dveří není konec, ale jen začátek. Přidejte uchazeče do speciální FB skupiny, na FB stránku, zašlete jim slíbené fotky z fotostěny, výsledky soutěže či přijímací testy z minulého roku. A poté pokračujte až do doby, než usednou v lavicích.