Za 13 let v oboru jsme nasbírali řadu praktických zkušeností, díky kterým se Než zazvoní stalo lídrem na poli školního marketingu. Nasbírali jsme řadu pozitivních ohlasů na naše poradenství, školení i Akademii. Podívejte se, co o nás řekli naši zákazníci.

Poradenství

Děkujeme a moc oceňujeme fakturaci, která byla nižší oproti nabídkové kalkulaci. Spolupráce s Vámi je radost.

– Ing. Marika Myšková, Vzdělávací instituce Mills.cz


Audit DOD zpracovaný Vaší firmou nás překvapil svou rozsáhlostí, důkladností a podrobností. Informace, které jsme se z auditu dozvěděli a rady, které jste nám poskytli, byly pro nás skutečně inspirativní a již následující DOD jsme upravili v souladu s řadou závěrů auditu.

– Ing. Lenka Moravcová, Ph.D., VOŠ a SPŠ dopravní, Praha 1


Audit dne otevřených dveří na naší škole byl velmi užitečný, na dalším DOD jsme využili spoustu podnětů a nápadů.

– Lenka Hrušáková, Gymnázium Jaroslava Heyrovského, Praha 5


Akademie a školení

Podle mých zkušeností je dobrý takový seminář, z kterého alespoň 20% informací využiji v praxi. Domnívám se, že z kurzu Internetový marketing pro školy v kostce ve své práci využiji kolem 60% získaných poznatků.

– Jan Žídek, zástupce ředitele Gymnázia Cheb


Díky Akademii jsme si upevnili náborový tým: materiály, výběr, nábor, komunikace, lépe se rozdali kompetence. Potvrdili jsme si, že věci děláme správně, některé činnosti jsme předtím dělali hodně intuitivně. A s tím jsme i do Akademie šli, to byl náš cíl. Chtěli jsme udělat celý nábor nově, ne klasicky a potřebovali jsme k tomu nové informace.

– Mgr. Boris Preissler, ředitel SOŠ a SOU Polička


Obsah školení překročil má očekávání.

– Ing. Pavla Marešová, Gymnázium a Obchodní akademie Pelhřimov


Než zazvoní jsme si pozvali na celodenní školení pro pedagogy za účelem získání nových poznatků a metod při náboru. Školení bylo pro nás velmi přínosné, získané informace lze vhodně používat při náborových akcích na základních školách.

– Ing. Vladimír Válek, Ph.D. , Integrovaná střední škola automobilní, Brno


Školení Plná škola řadím k těm nejefektivnějším a nejproduktivnějším. Přínosný byl jak obsah, tak odpovědi na otázky v diskusi v průběhu a po školení. Poznatky jsme ihned začali aplikovat a těšíme se na výsledky letošního školního roku.

– Ing. Jitka Zelená, Střední odborná škola, Nové Město na Moravě


Poznatky ze školení jsem využila ve své praxi, především se mi hodilo přesně znát, jak má vypadat školní web a jak formulovat a tvořit zajímavou emailovou kampaň.

– Ing. Václava Brusová, KVIC, Nový Jičín


Z kurzu, kterého jsem se účastnil před rokem, stále čerpám a získané znalosti jsou mi přínosem.

– Mgr. Jiří Zenkl, Střední umělecká škola v Liberci


Školení shledávám jako přínosné, nelituji času, který jsem na něm strávil. Využil jsem především poznatky z toho, jak má web vypadat z pohledu jeho návštěvníka a jak na marketing na Facebooku.

– Martin Novotný, Gymnázium, Tišnov


Konečně konkrétní praktické školení o marketingu pro školy.

– Mgr. Jana Hurníková, Vyšší odborná škola zdravotnická a Střední zdravotnická škola, Hradec Králové


Školení se mi líbilo, bylo velmi zajímavé a část z něj jsme úspěšně převedli do praxe.

– Jarmila Duřtová, VOŠZ a SZŠ Praha


Školení bylo úžasné, zapracovali jsme z něj několik poznatků a taky jsme udělali na naší škole dotazníkové šetření.

– Alena Černá, Obchodní akademie Neveklov


Obsah školení byl zajímavý, proto jsem se na školení přihlásila. Přestože dnes neřešíme problém s nedostatkem žáků jako většina ostatních SŠ, školení i tak přineslo dobré rady a nápady.

– Věra Jírovcová, ŠKODA AUTO a.s., Střední odborné učiliště strojírenské, Mladá Boleslav


Neotřelé, podnětné, praktické.

– Ing. Michaela Pacanovská, Vyšší odborná škola DAKOL a střední škola Dakol


Mělo pro mě přínos v tom, že jsem si víc uvědomil nebo spíše ujasnil, co a jak dělat kolem marketingu ve škole.

– Radek Bartoníček, SPŠOA Uherský Brod


Školení bylo velkým přínosem, mnoho věcí, které jsme se naučili, jsme upotřebili v náboru žáků.

– Mgr. Ivana Přikrylová, Střední škola železniční a stavební, Šumperk


Školení nám dalo podnětné tipy a rady jak oživit dny otevřených dveří, jak lépe komunikovat s rodiči a celkově zlepšit kvalitu náboru žáků.

– Ing. Pavel Dvořáček, SOŠ a SOU Blansko Bezručova, Blansko


Zjistili jsem, co děláme ve škole špatně, a co se nám naopak daří. Poznatky ze školení jistě využijeme v našem náboru

– Mgr. Ludmila Pavlátová, Střední zdravotnická škola, Frýdek-Místek


Školení i s odstupem času hodnotím jako velmi kvalitní a přínosné. S kolegyněmi, se kterými jsme školení absolvovaly, pracujeme na uvádění získaných informací do praxe. některé zavedeme co nejdříve, některé se musí uležet, popř. lépe promyslet.

– Mgr. Ivana Chramostová, Základní škola Opava, Šrámkova 4