Máme roky zkušeností a stovky spokojených zákazníků, kteří se rádi vracejí. Podívejte se, co řekli o naši Akademii a našich školení.

Podle mých zkušeností je dobrý takový seminář, z kterého alespoň 20% informací využiji v praxi. Domnívám se, že z kurzu Internetový marketing pro školy v kostce ve své práci využiji kolem 60% získaných poznatků.

Jan Žídek, zástupce ředitele Gymnázia Cheb


Díky Akademii jsme si upevnili náborový tým: materiály, výběr, nábor, komunikace, lépe se rozdali kompetence. Potvrdili jsme si, že věci děláme správně, některé činnosti jsme předtím dělali hodně intuitivně. A s tím jsme i do Akademie šli, to byl náš cíl. Chtěli jsme udělat celý nábor nově, ne klasicky a potřebovali jsme k tomu nové informace.

Mgr. Boris Preissler, ředitel SOŠ a SOU Polička


Obsah školení překročil má očekávání.

Ing. Pavla Marešová, Gymnázium a Obchodní akademie Pelhřimov


Než zazvoní jsme si pozvali na celodenní školení pro pedagogy za účelem získání nových poznatků a metod při náboru. Školení bylo pro nás velmi přínosné, získané informace lze vhodně používat při náborových akcích na základních školách.

– Ing. Vladimír Válek, Ph.D. , Integrovaná střední škola automobilní, Brno


Školení Plná škola řadím k těm nejefektivnějším a nejproduktivnějším. Přínosný byl jak obsah, tak odpovědi na otázky v diskusi v průběhu a po školení. Poznatky jsme ihned začali aplikovat a těšíme se na výsledky letošního školního roku.

Ing. Jitka Zelená, Střední odborná škola, Nové Město na Moravě


Poznatky ze školení jsem využila ve své praxi, především se mi hodilo přesně znát, jak má vypadat školní web a jak formulovat a tvořit zajímavou emailovou kampaň.

Ing. Václava Brusová, KVIC, Nový Jičín


Z kurzu, kterého jsem se účastnil před rokem, stále čerpám a získané znalosti jsou mi přínosem.

Mgr. Jiří Zenkl, Střední umělecká škola v Liberci


Školení shledávám jako přínosné, nelituji času, který jsem na něm strávil. Využil jsem především poznatky z toho, jak má web vypadat z pohledu jeho návštěvníka a jak na marketing na Facebooku.

Martin Novotný, Gymnázium, Tišnov


Konečně konkrétní praktické školení o marketingu pro školy.

Mgr. Jana Hurníková, Vyšší odborná škola zdravotnická a Střední zdravotnická škola, Hradec Králové


Školení se mi líbilo, bylo velmi zajímavé a část z něj jsme úspěšně převedli do praxe.

– Jarmila Duřtová, VOŠZ a SZŠ Praha


Školení bylo úžasné, zapracovali jsme z něj několik poznatků a taky jsme udělali na naší škole dotazníkové šetření.

Alena Černá, Obchodní akademie Neveklov


Obsah školení byl zajímavý, proto jsem se na školení přihlásila. Přestože dnes neřešíme problém s nedostatkem žáků jako většina ostatních SŠ, školení i tak přineslo dobré rady a nápady.

Věra Jírovcová, ŠKODA AUTO a.s., Střední odborné učiliště strojírenské, Mladá Boleslav


Neotřelé, podnětné, praktické.

Ing. Michaela Pacanovská, Vyšší odborná škola DAKOL a střední škola Dakol


Mělo pro mě přínos v tom, že jsem si víc uvědomil nebo spíše ujasnil, co a jak dělat kolem marketingu ve škole.

Radek Bartoníček, SPŠOA Uherský Brod


Školení bylo velkým přínosem, mnoho věcí, které jsme se naučili, jsme upotřebili v náboru žáků.

Mgr. Ivana Přikrylová, Střední škola železniční a stavební, Šumperk


Školení nám dalo podnětné tipy a rady jak oživit dny otevřených dveří, jak lépe komunikovat s rodiči a celkově zlepšit kvalitu náboru žáků.

Ing. Pavel Dvořáček, SOŠ a SOU Blansko Bezručova, Blansko


Zjistili jsem, co děláme ve škole špatně, a co se nám naopak daří. Poznatky ze školení jistě využijeme v našem náboru

Mgr. Ludmila Pavlátová, Střední zdravotnická škola, Frýdek-Místek


Školení i s odstupem času hodnotím jako velmi kvalitní a přínosné. S kolegyněmi, se kterými jsme školení absolvovaly, pracujeme na uvádění získaných informací do praxe. některé zavedeme co nejdříve, některé se musí uležet, popř. lépe promyslet.

Mgr. Ivana Chramostová, Základní škola Opava, Šrámkova 4