O školení

Školení Plná škola velmi doporučujeme v celém období náboru. Účastníkům přinese povědomí o marketingových technikách a možnostech jejich uplatnění ve školství, schopnost vytvořit si vlastní plán kampaně pro náborové období, vhled do rozhodovacího procesu uchazečů a jejich rodičů. Účastníci si odnesou vypracovaný přehled silných stránek své školy a pochopí „životní cyklus“ uchazeče a rodičů a schopnost volit adekvátní marketingové nástroje v závislosti na fázi cyklu.

 Plná škola je akreditována jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT- 17655/2015-1-509

Aktuální termíny

 –   –    –


„Školení Plná škola řadím k těm nejefektivnějším a nejproduktivnějším. Přínosný byl jak obsah, tak odpovědi na otázky v diskusi v průběhu a po školení. Poznatky jsme ihned začali aplikovat a těšíme se na výsledky letošního školního roku.“Ing. Jitka Zelená, SOŠ Nové Město na Moravě

Co si účastníci školení odnesou?

  • Povědomí o marketingových technikách a možnostech jejich uplatnění ve školství
  • Schopnost vytvořit si vlastní plán kampaně pro nadcházející podzim
  • Vhled do rozhodovacího procesu uchazečů a jejich rodičů
  • Vypracovaný přehled silných stránek své školy
  • Pochopení „životního cyklu“ uchazeče a rodičů a schopnost volit adekvátní marketingové nástroje v závislosti na fázi cyklu

Obsah školení

1. Marketing na středních školách
Marketing a jeho uplatnění na středních školách, komunikační kanály, produkt vs. marketing produktu.

2. V kůži zákazníka (studenta a jeho rodičů)
Cyklus studenta, pohledem zákazníka – výsledky studie Než zazvoní.

3. Chce to plán
Plán kampaně – příklady z praxe a použití na středních školách.

4. Workshop: desatero mé školy
Jak určit silné stránky své školy, aby byly relevantní pro uchazeče.

5. Tipy a triky na Den otevřených dveří (volitelný přídavek na přání účastníků)
Jaké funkce by měl DoD splnit a co udělat? Škola chce znát návštěvníky DoD, znát jejich strukturu a pracuje s uchazeči, kteří přišli. Škola má zpětnou vazbu o tom, co se líbilo na DoD a co zlepšit. Škola má kontakty na uchazeče a rodiče na follow-up komunikaci.

Ukázka prezentace

Pro koho je školení určeno

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Cena a organizační informace

 Cena: 1 890 Kč – cena zahrnuje materiály ke školení a drobné občerstvení
 Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát
 Školení trvá 5 vyučovacích hodin
 Pokyny k platbě, storno podmínky najdete zde

Přihláška na školení

Na toto školení se není možné přihlásit
K tomuto školení v současné době nejsou vypsány žádné termíny.

Požádejte o termín ve Vámi zvoleném místě nebo uspořádejte školení jen pro Vás na Vaší škole! Napište na info@nezzazvoni.cz nebo rovnou zavolejte na +420 733 778 256.