O školení

Jak přihlášené přivést do lavic? Každý, kdo se ve školství pohybuje ví, že počet přihlášek a počet skutečně nastoupivších dětí se velmi liší. Dokonce i počet zápisových lístků a počet dětí v lavicích první školní den je také rozdílný. My přitom nechceme přijít ani o jediného žáka. Proč žáci ještě o prázdninách mění své rozhodnutí a jak si udržet co nejvíce přihlášených – to je obsahem školení Přihláška je teprve začátek. Ukážeme si nutné minimum, které by měla každá škola dodržet, aby nepřicházela zbytečně o žáky. Představíme nástroje a praktické ukázky jak dotáhnout proces přihlášení do úspěšného konce – práce a aktivní zapojení nových žáků, sběr dat, SMSky, emailový marketing, direct call a vybrané prvky internetového marketingu.

 Přihláška je teprve začátek je akreditována jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT- 17655/2015-1-509

Aktuální termíny


 –    –    –

„Chtěla bych poděkovat Než zazvoní za inspiraci pro marketing školy, kterou jsem na školení získala.“Mgr. Ivana Brodecká, OA a SZdŠ Blansko

Co si účastníci školení odnesou?

  • Povědomí o marketingových technikách a možnostech jejich uplatnění ve školství.
  • Schopnost dotáhnout náborový proces do konce a „ve finiši“ neztratit několik cenných žáků.
  • Schopnost používat moderní aplikaci na e-mailový marketing.

Obsah školení

  1. Marketing škol vs. chování dětí
    Představíme Vám výzkumy o marketingu škol a chování žáků.  Jen když znáte svou cílovou skupinu, můžete vytvořit efektivní kampaň.
  2. Povinné minimum pro školy
    Pár jednoduchých kroků může vaší škole přinést statisíce. Investujte několik desítek korun do základních nástrojů pro budování vztahu s žáky.
  3. Nástroje pro budování vztahu do přijímaček
    SMS marketing, budování CRM a sběr dat, úpravy webu, a jak udělat z přijímacích zkoušek důležitý moment pro Váš marketing.
  4. Od zápisového lístku k plné třídě
    Udržte si pozornost a zájem vašich budoucích žáků. Vytvořte různé akce, zapojte žáky na sociálních sítích a přidejte follow-up.
  5. Reklamy a online marketing
    Vybudování vztahu není jednoduché, ale moderní nástroje Vám velmi pomohou. Naučte se používat e-mailový marketing, reklamy ve vyhledávačích i perfektně cílené reklamy na Facebooku.

Ukázka prezentace

Pro koho je školení určeno

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Cena a organizační informace

 Cena: 1 890 Kč – cena zahrnuje materiály ke školení a drobné občerstvení
 Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát
 Školení trvá 5 vyučovacích hodin
 Pokyny k platbě, storno podmínky najdete zde

Přihláška na školení

Na toto školení se není možné přihlásit
K tomuto školení v současné době nejsou vypsány žádné termíny.

Požádejte o termín ve Vámi zvoleném místě nebo uspořádejte školení jen pro Vás na Vaší škole! Napište na info@nezzazvoni.cz nebo rovnou zavolejte na +420 733 778 256.