O školení

Školení Jak na školní web vám pomůže při tvorbě nového školního webu nebo zadávání veřejné zakázky na jeho vytvoření. Mnoho škol v ČR se nedopatřením uvrhne do nezáviděníhodné situace díky nedostatečně specifikovaným parametrům nebo klasickému vendor lock-in, kdy se škola stane doslova rukojmím jedné konkrétní společnosti. Ukážeme vám příklady špatné i dobré praxe a cenné poznatky, které můžou škole ušetřit desetitisíce i spoustu starostí.

Aktuální termíny


 –  –    –

Konec přihlašování na školení


Co si účastníci školení odnesou?

  • Návod, jak správně připravit výběrové řízení
  • Povědomí o procesu, který školu při tvorbě nových webových stránek čeká
  • Časovou náročnost výstavby webu a požadavky na školu ze strany dodavatele
  • Představení osvědčených Open Source řešení, která jsou k dispozici zdarma
  • Ukázky špatných příkladů, kterých se školy dopustily

Obsah školení

1. Zadáváme nový školní web
Jak se vyvarovat fatálním chybám už v zadávací dokumentaci a v čem vás může dodavatel nejvíce vymáchat. Ukážeme si, co je to vendor lock-in a jak se vyvarovat drahým úpravám nebo správě webu.

2. Jak se tvoří stránky školy
Provedeme vás celým procesem tvorby webu, abyste věděli, na co nesmíte zapomenout, co od dodavatelů očekávat a na co se připravit.

3. Osvědčená řešení dostupná zdarma
Víte že existují technická řešení, která jsou dostupná zdarma? To ale není vše – dokáží na nich pracovat různí programátoři a budou vždy aktuální.

4. Workshop: navigace na školním webu
Společně se podíváme na současné weby účastníků školení a ukážeme si ty nejzásadnější prohřešky proti správné navigaci na stránkách.

5. Dobré a špatné příklady v praxi
Ukážeme si příklady webů, které se držely správných postupů a také ty, které se dostaly do svízelné situace, protože ignorovaly důležité kroky v exekuci nebo již při zadání.

Pro koho je školení určeno

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing, či zajišťují správu a provoz školního webu. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Cena a organizační informace

 Cena: 1 890 Kč – cena zahrnuje materiály ke školení a drobné občerstvení
 Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát
 Školení trvá 4-5 vyučovacích hodin (dle počtu přihlášených a délky diskuse)
 Pokyny k platbě, storno podmínky najdete zde

Přihláška na školení

Na toto školení se není možné přihlásit
K tomuto školení v současné době nejsou vypsány žádné termíny.

Požádejte o termín ve Vámi zvoleném místě nebo uspořádejte školení jen pro Vás na Vaší škole! Napište na info@nezzazvoni.cz nebo rovnou zavolejte na +420 733 778 256.