O školení

Školení Štěstí přeje připraveným školám velmi doporučujeme právě v počátečním období náboru (červen–říjen). Účastníci se naučí analyzovat žáky ve své spádové oblasti, porozumí lépe výchovným poradcům – seznámí se s výzkumem mezi výchovnými poradci na téma jejich preferencí. Účastníci si také odnesou znalost principů vytváření tištěných propagačních materiálů školy. V neposlední řadě uděláme plán příprav celého náboru a řekneme si, jak zapojit kolegy a také žáky vlastní školy.

 Štěstí přeje připraveným je akreditováno jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT- 17655/2015-1-509

Aktuální termíny


 –    –    –

„Školení Štěstí přeje připraveným bylo úžasné, zapracovali jsme z něj několik poznatků a taky jsme udělali na naší škole dotazníkové šetření.“Alena Černá, Obchodní akademie Neveklov

Co si účastníci školení odnesou?

  • Náskok před konkurencí ve čtyřech klíčových oblastech – organizací a řízení kampaně, tištěných materiálech, cílení kampaně a práci s výchovnými poradci.
  • Účastníci budou připraveni od začátku připravit kampaň, která bude funkčnější a efektivnější než doposud.
  • Kampaň pro příjímací řízení 2017/2018 dosáhne většího zásahu i efektivity.
  • Škola ušetří desítky hodin práce a zvýší dopad svých náborových aktivit.

Obsah školení

  1. Kde najdeme naše potenciální žáky?
    Jak je tomu dávno, co jste si dělali analýzu žáků ve vaší spádové oblasti? A nenachází se náhodou vaši potenciální studenti i za hranicemi vaší spádovky? Ukážeme si, jak využít interaktivní mapy, seznam základních škol a data o vašich současných studentech k co nejlepšímu cílení na konkrétní základní školy, a tím pádem k co nejefektivnějšímu vedení náborové kampaně.
  2. Jak na výchovné poradce?
    Na základě výzkumu mezi výchovnými poradci základních škol si řekneme, jak výchovní poradci vnímají náborové aktivity středních škol. Prozradíme Vám, co výchovní poradci vítají a co je naopak obtěžuje. Zabodujte u klíčových osob na základních školách.
  3. Jak na funkční tištěné materiály
    Máte jasno v tom, jak by měla vypadat brožurka? Co by mělo být na plakátu? Jaké jsou zásady pro správné přijetí informací z tištěných materiálů? Vysvětlíme si základy výstavby grafických materiálů a ukážeme si, jak přesně má vypadat brožurka, aby obsahovala to důležité ve formě stravitelné pro deváťáky.
  4. Naše škola, náš tým, náš plán
    Na náboru se podílí více lidí ze školy, a tak je nutné veškeré úkoly pečlivě rozvrhnout. Dobré plánování přípravných prací a rozdělení úkolů jsou pilíři úspěchu a minimalizací stresu. Řekneme si, jak vhodně zapojit současné studenty. Ukážeme, že příklady z obchodní praxe nejsou jen klišé. Tak, jako jsou zaměstnanci soukromých firem vedeni k tomu být vždy zákaznicky orientovaní, i školní tým musí táhnout za jeden provaz a orientovat se na uchazeče.

Ukázka prezentace

Pro koho je školení určeno

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Cena a organizační informace

 Cena: 1 890 Kč – cena zahrnuje materiály ke školení a drobné občerstvení
 Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát
 Školení trvá 5 vyučovacích hodin
 Pokyny k platbě, storno podmínky najdete zde

Přihláška na školení

Na toto školení se není možné přihlásit
K tomuto školení v současné době nejsou vypsány žádné termíny.

Požádejte o termín ve Vámi zvoleném místě nebo uspořádejte školení jen pro Vás na Vaší škole! Napište na info@nezzazvoni.cz nebo rovnou zavolejte na +420 733 778 256.